Kızlar bugünler de ne çok post açıyorum ama içim içimi yiyor. 2 ay 12 günlük bebeğim var 3 gündür geniz akıntısı var 2 gün önce gece birden fenalaştı biz ilk olunca tecrübesizlikten dolayı çok korktuk nefes alamadı balgamı yapıştı sanki boğazına gece uyuyamıyorum gündüz diken üstündeyim nefes alamıyor . Acile götürdük nabzına bakıp gönderdiler dünde çocuk doktoruna götürdük sprey verdi sadece ama hala balgamı var fizyolojiler sularıyla süreklş açıp burun temızliği yapıyorız bayada balgam geliyor ama yeterli olmuyor uyuyamıyor hala uyuduğu an kalkıyor napıcağımı şaşırdım lütfen başına gelen olduysa bi fikir versin . Süt alerjimiz var etkisi var mıdır ypksa başka şey mi siz neler yaptınuz ne zaman geçti bu durum sizlerde 😔