Hiçbir şey yemeyen 3 yaşında bir kız evladım var 12.5 kg kan değerleri ilaç kullanacak kadar düşük değil diyor doktor ama inanın kahvaltı sıfır öğle 14.30 gibi az buz iki üç kaşık akşamda saat 19.00 dan beri üç dört parça kuşbaşı eti yediremedim ağzına alıyor ve çiğnemekten artık beni çıldırtacak yut demekten nefret ettim . Ya gerçekten yemeyen kadar zor bir şey yok yesin içsin evi havaya uçursun yaramazlık yapsın ama yemiyor ya nefret ettim yemek saatlerinden