Pinkmoms ben aylardır aynı sorunu yaşıyorum 21 aylık olcak oğlum, hala çok fazla emiyor özellikle geceleri emzirmekten her tarafım tutuluyor ortopedi uzmanına gittim geçen aylarda, artık gerek yok emzirmene, bırak kendine zulmediyosun dedi kan tahlili yaptırdı bütün değerlerim çok iyi çıkınca sen bilirsin sana bırakıyorum dedi ben de o gazla biraz daha devam ediyim dedim. Ama cidden son bir iki günde yine coştu neredeyse hiç uykusuz ve vücut ağrılarıyla yedide kalkıp işe gidiyorum, çözüm bıraktırmak ama nasıl yapıcağımı bilmiyorum. Travma yaratmasından korkuyorum çok bağlı çünkü 😔