Merhaba anneler ilk defa böyle birsey yaşıyorum adetim bitti fakat 15.gun az az kahve rengi ve az az kanama geliyor doktora randevu aldım gidecegim inş bu şekilde sorun yaşayanlar neler yaptınız internetten baktım biraz iyi şeyler çıkmadı karşıma korkuyorum biraz ilk defa olunca