kurabiyevarsimitvar 25 günlük bebeğim çok kararsız kaldım hangisi daha iyi olur? Emzik almayan bir bebek. Tecrübe edenler yazabilir mi lütfen acil almam lazım. Ultra soft, ultra air night, ultra air?
[silindi] kurabiyevarsimitvar emzik tutmayan bi bebekti nekadar cesit emzikte denetsem 4uncu ayda ultra soft ’u tutmustu 😊
melamu kurabiyevarsimitvar aventin ultra softunu 0-6 aylık olanı kullanıyorum önceki ne kullandıysam tutmadı onu tuttu rahatladım öneririm
ugurbocegimm kurabiyevarsimitvar eğer hassasiyet gösteriyorsanız philips boykot bir ürün: başka bir sürü marka var onlardan tercih edebilirsiniz
kurabiyevarsimitvar [silindi] soft diğerlerinden daha yumuşak diyorlar yenidoğan’a daha uygun olur galiba
kurabiyevarsimitvar yasemincanakci onu da baya merak ediyordum ya pek kullanan yok ondan risk almadık az para değil dediğiniz gibi
yasemincanakci Bende özellikle 40 bekledim meme reddi oldu öncesinde 1 gün verdim meme reddi oldum hemen bıraktım. Hatta 40 i bile gecmisti verdiğimde
kurabiyevarsimitvar ugurbocegimm Evet biliyorum o yüzden sıfır değil, dolap’dan kullanılmamış 2. El almayı düşünüyorum çünkü gerçekten emzik tutmuyor herkes onu öneriyor boşa para da dökmek istemiyorum başkalarına. Sizin önerebileceğiniz bebeğin tutabilme olasılığı yüksek marka var mıdır?🥲
barlasatamommy kurabiyevarsimitvar air ile air night arasında yapısal olarak fark yok sadece night gece parlıyor ben ikisini de kullanıyorum
ugurbocegimm kurabiyevarsimitvar bibs emzik güzel ben kullanmıştım yumuşak kolay emiliyor. nuk markası türk markası avente benziyor zaten tasarımı bence bunları tercih edebilirsiniz