1.bebeğim de ilk aydan hamile kalmıştım, ikinci bebeği istiyoruz ve en son adet tarihim 25 Nisan , bugüne kadar regl gönderim hep bir hafta ya da 5 gün önce geldi hiç tamı tamına bir ay aralıklarla regl oldum olmadı, hamile olduğumu düşünüyorum. 1 gebeliğimde hamileliğin bazı belirtileri vardı, şu anki durumda hiçbir belirti yok ve reglim gecikti normalde Bir hafta önce olmam gerekirdi. Hiç belirti olmaması beni şüphelendirdi Hanımlar şimdi kan testi versem sizce hamile olabilir miyim ya da kandaki o Beta HCG değeri mi artmamıştır o yüzden mi hiçbir belirti yok bilgisi olanlar bilgi verebilir mi?