Esoz1110 bende otokoltuk sattım ama sırf kargo ücreti karşı tarafa fazla çıkar diye yalovaya eşim gittiği güne denk getirip elden teslim ettirdim eşine aynı şekilde iki tane prego bisikletimiz vardı onunda birini bursaya ötekisini ben halkalıya kendim götürüp teslim ettim daha yüksek başkasına satmıştır büyük ihtimal geçmiş olsun