Feyekum hamilelik istiyorsaniz tabikide gidip doktordan rutin bi muayeneden geçmeniz daha sağlıklı olacaktır hem olacak bebeğiniz için hem sizin için kadın doğuma gidip çocuk düşünüyoruz rutin muayene olmak istiyorum derseniz gerekli olan şeylere bakılıyor ben yaptırdım 3 ay sonra hamile kaldım hiç birşey olmamasına rağmen sağlıklı olmama rağmen stresten uzak durun aynı şekilde erkektede vitamin değerleri kan değerleri vs gerekli düzeyde olması gerekiyor oda etkiliyor tek sizinle alakalı bir durum yok doktorum bana bizzat öyle dedi eşimde ona göre yemesine icmesine dikkat etti ve oda benimle beraber folik asit kullandı