Kızlar selam kızım 4 ay 6 günlük 4.aya girene kadar hiç kusma problemi yaşamıyorduk ama 4.ay ile birlikte sürekli yedikten sonra kusma sorunumuz var mama ile besleniyoruz am 2 aydır aynı mamayı yiyor mama yaramasa baştan olurdu diye düşünüyorum sebebi ne olabilir sizlerde yaşadınız mı bu durumu çözüm bulabildiniz mi