gahmomss geçmiş olsun kabız olduğu için ağlıyordur canım 😢 Benim kızımda 11 aylık 2 gün önce kabız oldu (genelde haftada bir kere oluyor 😓) ve kakasını yaparken aşırı ağladı hıçkıra hıçkıra. O ağlayınca bende ağladım 😢 Kabızlık bizde 6. Aydan beri var haftada 1 kere oluyor ne kadar sıvı tarzında şeyler versemde oluyor maalesef. İnşallah biran önce yapar minik bebek kakasını 🙏