elzemgulce ben artık boy ve kilonun genetik olduğunu düşünüyorum. Bence gayet yeterli her bebek şişko olacak diye bir şey yok. Gelişim basamaklarını zamanında yapıyorsa bence endişe etmeyin düşündükçe kendinizi yıpratıyorsunuz boşverin elinizden geleni yapın bebeğinizin büyümesinin keyfini çıkartın. Benim bebeğim 6 aylık 6 buçuk kg. Sağlık ocağı zayıf deyip araştırma hastanesi vs götürdüm orada normal yeterli dediler elimden geldikçe besliyorum gerisi rabbime kalmış.