Gecmis olsun🙏 Pazartesi aksam biz de ates Ve oksurukten acile gittik, gittiğimizde ateş 39.1 di hemen fitil verdiler ve kana alalım dediler, eşim hastanede çalıştığı için kan alma fasıllarını biliyor istemiyorum deyince öksürük ve hafif hırıltı için dönüşümlü 2 adet ilaç yazdı ama antibiyotik değil, çok şükür bugün iyi, en azından dün gece ateşi çıkmadı ve öksürüğü hırıltısı azaldı, bence bekletmeden doktora görünün , erken teşhisle ilaçların bile daha hafifini kullanıyorsunuz. Kızım 11,5 aylık bu arada.