parlakcocukveanne refresher evet öyleymiş ben de başka doktora daha götürdüm orda ki röntgen de de yok olarak çıktı ilk çekilen röntgen cihazından bir lekeymis aynı iz boş bir alan da da görünüyor
eflin_bebe parlakcocukveanne Sizin o an hastaneyi ayağa kaldırmanız gerekirdi.. Gerçekten iğne kırılmış da olup vücutta yürümüşte olabilirdi cocuk agloyordu duramadm soramadım demeniz saçma olmuş bence burdaki annelerin yorumlarına saldıracağına bir daha düşün o günü
parlakcocukveanne eflin_bebe kaldirmadigimi nereden biliyorsunuz ama karsiniz ds pişkin pişkin durunca ayrıca orta da da bir çocuk olunca mecbur başka hastaneye gitmek için ayrıldım oradan açıklama yapan bile olmadı tersleyip durdular zaten çok şükür ki yokmuş