Oğlum 3. 5 aylık bugün farkettim 2 yanağında da kılcal damarları belirginleşmiş bir de ince bir çizgi gibi gözünün üstünde. Doğum lekesinden bahsetmiyorum mor ince damarlar benim dediğim. Egzaması için kortizonlu ilaç kullanmıştım fakat o bölgeye hiç sürmedim. Bir de ağlamaktan olur diyorlar. Başına gelen var mı?