arslaninannesi98 Merhabalar alerji 2 yaşından önce kesin sonuç vermiyor diyorlar. Zaten süt içmeniz doğru değil içecekseniz de laktozsuz için, bir süre inek sütü ürünlerinden özellikle krema çikolata terayağını kesip gözlemleyin. Benim de gazlı bir bebeğim var ve 10 gündür tüm hayvansal gıdaları kapsayan diyetteyim gazını, kakasını, kusmasını takip ediyoruz. Kusması zaten reflü ya da alerjiden oluyormuş. Geçmiş olsun Allah şifa versin.