tazeanne98 bize de ateş olabilir demişti hemşire ama doktorumuz ateş beklemeyiz bu aşılarda dedi. Ateş hiç olmadı çok şükür. Evde calpol bulundurun tabii her ihtimale karşı. Hafif ateş olursa bebeği soyup bol bol emzirerek ve banyoyla düşürmeye çalışmamızı sonra calpole yönelmemizi tavsiye ettiler.