Merhaba kızlar
İlk çocuğum ve tecrübesizliğime dayanarak kafam biraz rahat eder belki diyerek sorayım dedim altı aylık bebeğim nerdeyse her mamadan sonra kakasını yapmaya başladı bir iki gündür yani sabahtan beri bu dördüncü çok sıvı da değil kakası normal yani ama kafamda döndürüp duruyorum acaba ishal mi oluyo diye gayette normal keyfi felan aslında