mrv2616 Kızlar merhaba. Kızım 8 aylık ek gıdaya başladık ancak suyu ağzına alıp geri çıkarıyor. Sulukla biberonla ve kaşıkla denedim. Çorba içiriyorum ardından kaşıkla su veriyorum geri çıkarıyor. Ne yapabilirim bir yol gösterin
durukusmom mrv2616 ben biberonla içiriyorum ne kadar doğrudur bilmiyorum ama içmesi için şu anlık öyle yapıyorum
Meryemmmmmmmm mrv2616 bende içmeyince biberona koymıştum günde 2 3 kez deniyordum mama sanıp çekiyordu ama sonra çıkarıyordu tabi öyle yaparak alıştırdım şimdi awentin suluğuyla içiyor
3kedili2bebekli mrv2616 Osman gonulal ve çocuklarımın takipli doktoru 1 yaşa kadar anne sütü veya mama aldigi için gerekli görmüyor suyu zorlamayin ara sıra deneyin öyle oynarken de yutuyordur zaten
mrv2616 durukusmom bizimki biberonlada çıkarıyo suyu. Biberonada alışkın değil birde sadece anne sütü aldığı için
mrv2616 Meryemmmmmmmm ben 2 aydır deniyorum her öğünde bende tutuyorum elinede veriyorum ama sonuç aynı bi yudum bile içmiyo. Suluğuyla oynamak istiyo sadece
mrv2616 3kedili2bebekli aslında sürekli kabız olduğu için biraz su içmesini istiyorum. Birde su içme alışkanlığını kazanması lazım ileride daha zor olur
mrv2616 hry410_ bu aklıma gelmemişti. Armut rendeleyip içine katabilirim suyun belki o zaman içer. Teşekkürler 🙏🏻
3kedili2bebekli mrv2616 yaz geldi sıcaklarda içecektir çok kendinizi strese sokmayın biliyorsunuz bu bebisler onu da hissedip icmezler anne stresli diye 😊 oyun oynayın suyla döksün sacsin siz karşısına geçip suyu için mesela ve farklı yöntemler deneyin bardak suluk alıştırma bardağı biberon gibi
mrv2616 Uykusuz-annee bizde diş dönemindeyiz ama hiç başlamadığımız için reddi kısmına gelemedik henüz 😅
ilaydaaltann_ mrv2616 benim kızım da o kadarken icmiyodu. Doktora danıştım emdiği için susamiyordur demişti. 14 aylık şu an gelip kendi istiyo
mrv2616 ilaydaaltann_ katı gıda almasına rağmen süt sıvı olarak yeterli geliyorsa diyecek bişey yok. Umarım ilerde kızımda gelip su içmek ister. Ben su sevmeme durumunun devam etmesinden korkuyorum
mrv2616 3kedili2bebekli evet dediğiniz gibi ıslanıyoruz su içsin diye 😅 piletli suluklardan da almayı düşünüyorum belki oyun olarak görür bikaç yudum içer böylece