Eylul301023 silaa66 ooo bunlar çok iyi benim aldığım bunların ceyregidir bunun gibi hiç yok zaten 😂😂😂
Feyzosumunannesi silaa66 15 gün önce 25 den aldım 4 poşet koydum biraz daha alacağım kışın elimin altında iyi oluyor.
deleted20517 silaa66 valla zamanı ne zaman bilmem ama pazarda gördükçe alıp koyacam canım sende öyle yap😅
Uykusuz-annee silaa66 eşim gidiyor 🤣 hamilelikten beri 9 aylık bebeğim şuan havalar güzelleşsin diye bekliyorum 🥺
lilyummm silaa66 ben de geçen hafta 5 kilo aldım 25 tl den koydum. Daha da alasım var ama buzluğumda yer yok 🥲 alıp anneme koyarım belki