Sevgili anneler 3.5 yasinda kizim var
Ikinci donem itibari ile anaokuluna gdyordu . Hersey cok guzel iyi hos. Bu sira bana asiri dustu. Okula gdyz hevezle hazirlaniyz bnden ayrilip sinifina girecek zaman cok agliyor. Ailede ve okulda bi problem oldugunu dusunmiym
. Okula da guveniym ogretmenine de . Yalnizca suphelendigim yer yani etkilendigini dusundugum yer anneler gunu programi dye dusunuyprum sinifina girmistik. Oyunlar fln oynadik cok mutlu oldu ondan sonra boyle oldu dye dusununuym.
Sizler boyle bisey yasadiniz mi . Bu durumda bana onerilerinz nedir