Oğlum 7 aylık dün eşim ameliyat oldu oglumda akşama kadar yanimizdaydi sonra annemler gelip aldı eve götürdü hastanede kalmasın dedim bugünde çıktık eve ama eşimin araba kullanacak hali yok o da babam gelene kadar uyuyacak çocuğa eziyet olmasın uyu uyan yarın gündüz alırız dedim bir tek bugün görmedi bıraktık gibi kötü hisseder mi unutur mu bizi?