efekoca çocuk sarılık olup hastaneye yatsa daha mı iyi her zaman emzirmek hemen sütü arttırmayabilir. Böyle söylendigi icin en iyi ihtimalle bebek aclıktan ağlamaktan katılıyor uyumuyor, sarılık oluyor. Mama öcü değil bunların olmasındansa mama verilmesi daha mantıklı. Sonra sarılıktan hastaneye yatıyo bebekler.