Kızlar 52 gün önce sezeryan oldum kanamalarım ara ara olup kesiliyordu sonra kahverengi akıntıya döndü şimdi bi kaç gündür kanama var ama ne kanaması bilmiyorum regl miyim değil miyim anlamadım. Normal regle göre biraz fazla bir de.Sizce korkmalı mıyım? İki gün sonra doktor randevum var bir de ama çok korkuyorum olumsuz bi şey söyler diye