Kızım 9 aylık oldu ve bende artık işime döndüm. 3 ay gibi bir süre şirketten çalışıp daha sonra evden online calısıcam. Kızım annaesinde ve bahanesinde kalıcak dönüşümlü olarak. Fakat ben kendimi aşırı kötü hissediyorum dün iş çıkışı kızımın yanına gittiğimde apartmanda sesimi duyunca çırpınmaya başladı . Bu sabah ise annemi görüntülü aradığımda kızıma beni gösterdi ve kızım dudağını büküp ağlamaya başladı baya da ağlamış. Tüm gün modum aşırı düştü aklım hep kızımda . 3 ay sonra evden çalışacak olmasam işi bırakır giderdim heralde o ağlamadan sonra. Ama sabretsem güzel olacağının farkındayım ama yinede sabredemiyorum. Tüm gün şirkette ağlamaklıyım . Siz çalışan anneler bu durumla nasıl başettiniz tavsiyelerinize cok ihtiyacım var