Ozlem_yldz Sırt boyun ağrısı yaşıyorum kızlar dikişlerimde de yanma hissi var. Yarın kontrole gidicem ama bunlar normal mi?
Mom0870 Ozlem_yldz spinal miydi? Anesteziden sonra sırt, bel ağrısı olur diye biliyorum bende olmadı ama. Dikişlerinin yanması zaten normal. Çok geçmiş olsun Rabbim bebeğine sağlık versin ☺️
Dunyamsensn2008 Ozlem_yldz Ne zaman sezeryan oldun.Yeniyse normal bendede olmuştu çok kötü geçirdim zaten bayılacak gibi baş dönmeleri filan oluyordu bel boyun kaç kere tutuldum kaldım yerimden kipirdayamadim çok şükür 2 HAFTA snra filan geçti
Duha2019 Ozlem_yldz normal canım baş ağrın için nescafe iç bol bol narkozu atıyor sağlık ocagı hemşiresi söylemişti çok geçmiş olsun
Srnygtkarabnr Ozlem_yldz yeni olduysan normal canım 1 2 haftaya gecer parol veröişti doktor banagünde 3 tane falan içtim ben benim kalbimede kolumdan bi sızı girerdi hep o agrılar ek olarak ama gecti
Ozlem_yldz Dunyamsensn2008 4 gün oldu benim de sırt kısmım komple tutulmuş gibi ev sıcacık nerde üşüttüm deyip duruyorum bende. Bide acayip ter atıyorum.
Ozlem_yldz Duha2019 baş ağrım Yok 4 gün oldu ameliyat olalı Nescafé iç dediler bana da aldım ama içmedim evde duruyor öyle. Kaç günde atılıyor ki o narkoz
Sarekus Bende ilk ay nerdeyse spinal oldum dogrulamıyorfçdum omurgam agrıyordu sürünerek yataktan kalkıyodum heralde ignenin etkisindenn sonradan anladım bide amrliyathaneler zaten buz gibiydi inanılmaz tutuluyoda olabilir
Ozlem_yldz Sarekus Hiç sorma ameliyathanede beni bir titreme tuttu ki sedyede duramıyordum. Benim de omurgam ağrıyor.
Gunes_kiz Sarekus o tutulma mahvediyor insanı. Boynum tutulmuştu onun sancısından dikislerimin ağrısını hissetmedim bile.
GizemDmlSak Ozlem_yldz bol bol kahve ic benim kahve cagrem olmustu gunde 2 fincan turk kahfesi yada 2 kupa neskafe icebilirsin sade olursa daha iyi
Dunyamsensn2008 Ozlem_yldz Canım valla o terleme hali bende baya sürdü diyebilirim inan 4. 5. Aya kadar sürdü
Ozlem_yldz Srnygtkarabnr bana da verdi ama üç tane içmiyorum 1 tane içiyorum. Etkisi Yok hiç. 3 taneyi aynı anda mı aralıklarla mı içiyordunuz
Ozlem_yldz GizemDmlSak bana nescafe içdesiler sadece iç demediler bol bol içerim yarından sonra. Türk kahvesi de sevmem ama yeter geçsin onu da içerim
Ozlem_yldz Bahar_1 4/5 ayda geçiyor demişler inşallah o kadar sürmez dayanamam hayatta. Bide bizim burda ikinci haftada millet Bebek ziyaretine geliyor
Duha2019 Ozlem_yldz sıtınızdan narkoz yapıldı ise dah çok ağrır benim oğlum 5 aylık ve halen geceleri ağrıyor bazen dönemiyorum bile
Ozlem_yldz Duha2019 evet sırtıma yapıldı sadece sırt ağrısa iyi boyun böbrek kısmı leğen kemiği hepsi öldürüyor beni