mariau Merhaba kızlar mama verirken bıberonları kullandıktan sonra ne sıklıkla kaynatıyorsunuz kaçıncı aya kadar kaynayacak bunları bilgisi olan varmı.
delirmeceler mariau 2 yaşına kadar sterilazatör kullandım şimdi sadece bebek deterjanı ile sıcak suda yıkıyorum