Merhabalar deneyimli anneler 😊
Bugün sağlık ocağı kontrolümüz vardı. Kızım 5 buçuk aylık anne sütü +mama olarak ilerliyorduk yetersiz geliyormuş ek gıdaya başlayacağız ebe ilk olarak yumurtanın sarısı ve daha sonra yoğurt sebzeler meyveler ilerle dedi. Sizce ilk tadım da yumurta sarısı vermem ne kadar doğru?