Kızlar merhaba 3 gündür düşmeyen ateşi var çocuğumun.2,5 yaşında bu arada bu gün hastaneye gittik enfeksiyon var dedi doktor tahlil yapıp. Antibiyotik iğne vuruldu eve gelince en çabuk o olur diye tarhana çorbası yaptım içine sarımsak falan attım yedi ama kustu 😞 sizce ne yedirsem iyi gelir kusmaz onun haricinde bişey yemedi daha bu gün