aylizbebe canım aynı problem bende de var hatta sen yine iyisin benim ki kendini yere atıyor ayağımdan bende kendi haline bıraktım artık madem ayağımı istemiyor yanına uzandım kendi uyumasını bekledim kendini sağa sola ata ata yoruldu ve böylece kendi kendine uyumayı öğrendi bence fırsat bil bunu dene Bizan uzun sürüyor uyuması ama olsun sonu iyi olur