kızlar hamileliliğm öncesinde 3-4 ay boyunca tiroidim için guatr ilacı kullandım. hamile olduğumu anladığımda doktor kontrolüyle 9 ay boyunca dozunda ayarlamalar yaparak ilacı hep kullandım. doğumdan sonra da 2 ay boyunca guatr ilacını yine kullanmaya devam ettim. son 1 aydır kullanmayı bıraktım. sorum şu: guatr ilacını kullanmamam bebeğime bir sıkıntı oluşturur mu? şuan emziriyorum