Asafeymeninannesi Deletedmom116 Yetersiz beslenmeden kaynaklanan bir durum annesi. Sık emzirmeye çalış
Abninannesi Deletedmom116 Susuzluktan veya fazla kıyafetten olan bir durum Yazın dogum yaptım kayınvalidem 40 çıkana kadar uzun kollu giydirilir dedi (antalyada yaşıyorum) Sonra bu lekeden gördüm ve ne olduğunu biliyordum hemen üstünü çıkardım sade zibin giydirdim birdaha olmadı Ustu kalin degilse de bol bol emzirin
OzlemAlisa Deletedmom116 bizimde başımıza geldi, doktorumuz az beslenme ve terleme dedi canim. Oda sıcaklığa dikkat edip beslenmesine ozen göstermelsn
Hohomoromu Deletedmom116 susuz kalmıl olabılır ozaman su vermeye calısın benımkıde biberonla içmiyor kaşıkla verıyorum mecburen
Ejderhahavva Deletedmom116 kaşıkla vermeyi deneyin günde 5 10 çay kaşığı indirmeyi şartlandirin kendinize kaç aylık bu arada
Torchex Deletedmom116 bebeğin susuz kalmış nasıl ki biz az su içtiğimizde idrarımız koyu renk oluyorsa bebekler de aynı az sıvı alıyor ve terliyorsa çişi koyu olacaktır
Deletedmom116 Seydameva Hohomoromu ahh içerebilsem suyu yarım bardak anca içiyor günde oda bardakla 🤦🏻♀️
Seydameva Deletedmom116 sürekli bardakla içirin benim kızımda içmezdi baktım olacak gibi değil şişeyi. Bardağı aldım peşinde dolaştı şimdide maşallah su içmeden durmaz 🥰
Arenn Bizde de dönem dönem oluyor iştahsızlık yaşadığımızda dr normal diyor yetersiz beslenme ve susuzluktan 15 gün sürerse taş olur böbreklerinde dikkat et kontrol et dedi
mucizemmm_ Arenn ya benim bebeğime icmiyor bir haftadr iciremiyorum reddediyor bide Ben dogum yaptiktan sonra aşiri tatli yiyiyorum bi problem olurmu taş filan