Kızlar selamlar. 2019 Haziran doğumlu kızım var, Eylül de devletin anaokuluna vericem e-devletten ikametgah adresinden hangi okula kayıt olacağı öğreniliyormuş ya, ben giriyorum ama çıkmıyor. Acaba Haziran’da 5 yaşına girdikten sonra mı çıkar? Birde bizim evimizin arka sokağında bi okul var, birde 500 metre ileride bi okul daha var ikametgahtan dolayı muhtemelen arka sokakta ki okul çıkar ama ben oraya göndermek istemiyorum, anaokulunda istediğimiz okula yazdırabilme şansımız oluyor mu? Birde kayıtları okullar kapandıktan sonra ne zaman gidip yaptırabiliyoruz?