bebegim23 Merhabalar bebegim 2 aylik kaka yapamıyor ıkınıyor ama birsey yok 2 gün oldu öncesinde hergün yapardı normalmi bu durum
[silindi] bebegim23 anne sutu aliyorsa doktorlar 10gun kaka yapmamasini normal buluyor canim icin rahat etmiyorsa bi doktora goster
4747- bebegim23 sadece anne sütü alıyorsa on güne kadar normal 6 7 gündeyken çok zorlandığı için doktorumuz zeytin yağ icirmemi ve poposuna kulak çöplüğüyle zeytin yağ uyarmami soyledi