dilara2442 Oğlum 7.5 aylıkken çok güzel su içiyodu bi problem yoktu yine oyunda oynuyodu içerken ama 1.5 aydır asla su içmiyo herşeyle vermeyi denedim kaşık bardak suluk ama sadece oyun oynuyo ne yapabilirim yaşayan oldu mu
ayan95 dilara2442 benimde kızım 9 aylık asla su içiremiyorum her şekilde denedim ama sevmiyor suyu ağzını kitliyor
kimbumadam dilara2442 doktorumuz ihtiyacı yok demek ki susasa içer dedi :) yaşına kadar da sorun yokmuş Mamayı ya da sütünü güzel içiyorsa ondandır
dilara2442 kimbumadam 2 3 aydır mamada çok yemiyo ek gıda tercih ediyo mamayı sadece uyuduğu zaman kabul ediyo inşallah düzelir teşekkür ederim 🌸