38+2 oldum gelen giden yok ne su ne nişan ne başka bisey ama karnımda hafifleme var sanki doğum yapmışım gibi karnım boş gibi 4 kg olmuştur büyük ihtimalle yeri kalmadığı için pek harekette etmiyor artık arada yan dönüp kasılıyor sonra baş aşağı dönüyor onuda kasıklarımin aşırı ağrısından anlıyorum
Perşembe iki ayrı doktora randevum var açıklık var mı bakarlar belki