Merhabalar sağdığım sütü dolaba koyduğumu düşünürken koymadığımı fark ettim. 2 saat oda ısısında bekledi. Tekrar dolaba koyacağım çıkardığımda problem olur mu?
Normalde sağar sağmaz dolaba koyuyorum 1 gün içinde bebeğime ısıtıp veriyoruz. dışarıda beklediği sürede bir şey olur mu bilemedim. Tekrar buzdolabına koymayacak olsam içirirdim ama şuan işyerindeyim mecburen dolaba koymam gerekiyor. Tecrübeli anneler yardım edebilir mi?