elifhncr Çookkk geçmiş olsun 🙏🏻 Benim bebeğimde 4 aylıkken geçirdi ama bizimki baya ilerlemişti hastaneye yatmıştık. Hava vermişti doktor eve hava makinesi falan almıştık kullanmıştık, 2-3 gün takip edin geçmezse doktora gidip yatış isteyin derim. İlerlemediyse evde geçirebilirsiniz ama ilerlediyse evde tedavi olmuyor malesef hastanede antibiyotik hava tedavisi görmüştük biz. Çok geçmiş olsun tekrardan Rabbim şifa versin inşallah minnoşa