10 aylıktı oğlum hamileliğimi öğrendiğimde, annem var kayınvalidem var çağırmaya kalmadan gelirler ilk çocuğumda da çooook yardımcı oldular Allah razı olsun ama ben ikinciyi doğurduktan sonra ikisinden de yardım istemedim. Tek büyüttüm ikisini de şimdi oğlum 3 yaşında kızım 17 aylık çok zor zamanlar da geçirsem destek almadım çünkü her zaman yanımda birileri olmayacak ve kimseye güvenerek yapmadım ikincisini. Yalnızım, destekçim yok diyerek ruhunu daraltma kimseye ihtiyacın yok. Bebeklerim küçükken de dışarı cıkıp gezdim halâ geziyorum ve asansörsüz bir binada 4. Katta oturuyorum. İkisiyle beraber aşağı in, onlarla yukarı çık çok zor oluyor ama eve tıkılıp kalmıyorum. Kendi kendini çökertme, çocuklu olmak hayatını bitirmez insanın, hayatını onlarla beraber yönetmesini bil gerisi çok kolay. Yeri geldi evimi 2 hafta temizleyemediğim de oldu 1 ay ev süpüremediğim de oldu ama şimdi biraz daha büyüdüler haftada 2 kere sil-süpür ayrıntılı temizlik yapabiliyorum. Çooook zor zamanların da olacak ama her zaman şunu bil GEÇECEK ve O GÜNLER BİTECEK. Oh be dediğin günler de gelecek, rahat ettiğin zamanlarda olacak. Sabırlı ve güçlü ol. Çok çabuk büyüyorlar emin ol. Sağlıkla kucağına alırsın inşaAllah 🤲🏻🥰