pelay Ne zaman bitti desem 1 gün sonra daha kötü şekilde sancı geliyor 3 gündür bebeğim iyi dün akşam uyku saatinde birazcık sancılandı sizce bitti mi kolik nasıl biter
sna44 pelay benimde 2 aylık oldu inşallah geçer yavaştan çok zorlanıyorum🥹 şuan zor sakinleştirdim ayağıma aldım sallıyorum