Annelikdeneyimim- Kızlar emziriyorum 4 aylık olcak bebeğim bu ara çok yoğun saçım elime geliyor aşırı hemde napcam ben neden oluyor bu psikolojim bozuldu iyice heryer saç
aysegul_my Annelikdeneyimim- normal benimde kizim o aylarda iken dusta ne bicim her yer saç oluyodu şuan 6 bucuk aylik kizim baya azaldi gibi kaliteli bi sampuan kullanin saç kremi kullanin saçlarinizi kirilmamasina ozen gösterin azalir bi kaç aya
Zlm Annelikdeneyimim- çok normal 😊 vitamin desteği alabilirsiniz ama uzun bir süre devam edicek dökülmesi
Deryaumay Annelikdeneyimim- elseve dökülme karşıtı bana fayda etmişti ¾ yıkamada falan dökülmem baya azaldı sende deneyebilirsin :)