Kizlar bebegim 3 aylik oldu yatirinca surekli agliyor hep kalkip oturmak istiyor yastikla destekleyince bikac dk oturuyor ama cevremdekiker oturtma daha erken kalcasi batar diyokar ama yatinvs da agliyo hep oturmak istiyor sizce erken mi sizin bebekleriniz kacinci ayda destekli oturmaya basladi sizce erken mi yoksa yavas yavas oturtmaya baslamam normal mi kafam cok karisik