Ben olsam kullandığımi da alirdim yanliş olan mamadan birer ölçek koyup tüketmeye calisirdim bir kerrsinde elimizde bebelac vardi bebeğime iyi gelmedi bebelac gold aldim ama onu da ziyan etmek istemedigim icin her mamada 1 ölçek koyarak bitirmiştim bu benim fikrim ama doktor falan önermedi yani bir zararini görmedim.