Senay- Umarım. Düzenli kontrole gittiğiniz sürece sorun olmaz ben 6 ayda bir gidiyorum kontrole şuana kadar 3.kez gittim yani. Dediğim gibi çok memnunum bu arada bende adet kanamamda da artış olmadı öyle neyse o ne ara geldi bitti anlamıyorum bile. Bence her korunma yöntemi gibi riskleri var örneğin hapla korunurken saatini kaçırırsınız veya prezervatifte delik varsa yada sonradan takilirsa hamile kalabilme ihtimali olduğu gibi spiralde kayma durumunda hamilelik oluşabilir onun dışında zor bir ihtimal. Bu arada zaten ilk 3 ay adapte olma süreci vücuda alışıyormuş spiral en çok kaymalarda ilk 3 ayda oluyormuş zaten