Arkadaşlar yaklaşık 2 aydır goon 3 numara kullanıyorum başlarda gayet iyiydi hatta kuzum şu an 1 yaşında yeni doğduğu zamanlarda da goon kullanmıştım memnun da kalmıştım yumuşaklığından vs. Şimdi de 2 aydır bir sorunumuz yoktu fakat şu an her sabah baştan aşağı kıyafet değiştiriyoruz sürekli sızdırıyor 3 numara küçük mü gelmeye başladı dedim kendimce 4 taktım onda da sızdırdı hayır yanlış bağlıyor olsam en başlarda doğru bağlıyordum da şimdi mi yanlış bağlıyorum yani anlayamadım. Eşim de başlarda memnunum diye indirimden 3 ve 4 numara 4’er paket almış kaldı hepsi ne yapacağımı bilmiyorum goon kullanıp da başına böyle bişey gelen var mı ? Teşekkür ederim.