Kızımı bir dakika yalnız bıraktım o arada dolabı kilitlemeyi unutmuşum tablet almış makina açıktı oraya koymaya çalışmış patlamış böyle oraya dökülmüş fotoğrafta görünüyor yanındaydim zaten sadcee dalmışım bulaşıklara arkamı döndüm tablet elinde midesini bulandırdi iki kez hemen kaldırdım lavaboya ağzını suyla çalkalamaya çalıştım midesini bulandırdi yine kustu kusma derken az bir sıvı çıktı ağzından pembe renk(en son çilek yemişti) çok değil ama sanırım ağzına koymuş sadece çünkü tablet duruyor sıvı kısmı da makinaya dökülmüş ama çok korkuyorum bir sye olur mu hastane uzak eşim bir saate gelecek eve hastaneye götürmeliyim bir de uyusa bir şey olur mu ağladığı için oda korktu bide yatağa gelip uyudu hemen zaten uykusu vardı erken kalkmıştı uyuması bir sorun olur mu çok korkuyorum bir yaşında kızım