emnomr oyyy Rabbim şifa versin gazlı bebek zor gerçekten şükür o kadar sıkıntımız olmadı bazen yaparken çok ıkınıp ağlıyor ama şükür yapıyor direnmesinde onunda etkisi vardır tabi bizim ilk zamanlar uyutup yatağına yatırıyorduk gaz ağrısıyla kalkıyordu gazlı bir bebek olmadığı halde. Biz 5 ayına kadar gece gündüz kucakta uyuduk sadece şurda 1,5 aydır geceleri yanımızda yatıyor 1 haftadır da artık dayanamadım ayağımda sallıyorum belim kaldırmıyor artık kucakta uyutmaya