Kızım 1 yaşına yeni girdi önceki sorularımda da bahsetmiştim kızım emeklemedi öyle bir niyeti de hiiiç yok ama bizim desteğimiz ile yürümeye çok hevesli hatta düne kadar oda içinde desteksiz yürüyordu ama bir iki defa düşünce korktu şimdi onu da yapmıyor. Kızım emeklemeyi bilmediği için oturur pozisyona gelmeyi ya da bir yerden tutunup kalkmayı bilmiyor bunun için nörolojiye bile gittim sorun var mı diye ama şükür yok sadece bunu çalış dedi nasıl çalışacaksam 😂 asıl soruma geliyorum baya uzun yazdım çevredeki herkes bırak düşe kalka öğrenecek sen hep arkasında durduğun için direk kendini arkaya atıyor sen tutacağını bildiği için diyor sizce bırakayım mı yoksa illaki öğrenecek desteğimi üstünden çekmeyeyim mi bir de düştüğün de kalkmayı bilmiyor ne zaman öğrenir 😂 emekleyen bebe çok zormuş valla