Kubra111 Kızlar 10 11 aylık bebeklerinzin kaç dişi var neye göre çıkıyor bu dişler bilginiz var mı acaba?
Dunyamsensn2008 Kubra111 😊Yine ben cevap vereyim 😄Benim oğlum ilk disini 3 gün önce patlatti devamı gelir inşallah.Neye göre gelio bende bilmiyorum anne babaya göre heralde onlar kacta çıkardıysa
dilara5258 Kubra111 8dişi var köpek dişleride yolda geliyo genetik faktör önemli diyorlar yani sen ve eşin ne zaman çıkardıysanız bebişde o zaman çıkarıyo
2prensess Kubra111 çocuğunuzun damak yapısı gelişimine göre çıkıyor. Mesela ilk kızım 7. Ayın sonunda çıkardı ilk dişini ikinci kızım 4. Ayın bitiminde aynı anda iki dişi birden çıkardı şimdi 5.5 aylık dün de azı dişinin patladığını farkettim.
yasee Kubra111 ben de böyle bir post acmistim sifir cevap 10 aylikken hic disi yoktu 😂 suan da 7 disi var 18 aylik olacağız cok az ondan aylarca kucuk olanlarin bile daha fazla artık tedirgin olmaya başladım 🤷🏻♀️
yasee Kubra111 annem normal cikardin diyor ama o da pek emin değil ☺️ eşim gec cikarmis artik genetik diyorum ve ona bağlıyorum ben de
Mevadad Kubra111 10,5 aylığız 9 aylıkken üsttrn çıktı 2 diş. Onlar oatladığı gibi üst yan ve alt 2 aynı anda ptladı. 10 gün içinde üstte 4 altta 2 dişimiz çıktı