aysebb hazel23 Olmamak normal. Ben 5 aydır kullanıyorum yaklaşık bende olmadım doğumdan beri 7 ay bitti doğum yapalı
Elayberosmom O hap bir acayip geldi bana. Ben birkaç gğn ancak kullanabildim bende de karın ağrısı ve mide bulantısı yaptı+ reglim gecikmişti