encet bana göre bebek doğuştan biliyor annesini tanımaz kelimesine kesinlikle katılmıyorum kizimin ilk dönemlerinde bunu ispatladık yani suana gelirsek asiri bağlıyım kizima rabbim yokluklarini göstermesin oda bana çok bağlı lavaboya bile gitsem gelip kapida oturup bekler cok seviyorum böyle bu hallerimizi umarım kizima layık bi anne olabilirim büyüdüğü zamannn